Yeni BMW M5 Touring'in teknik verileri.
Güç aktarım tipi | Benzinli – Plug-in-Hybrid |
---|---|
Güç kW (bg) | 535 (727) 3 |
Nm cinsinden tork | 1.000 3 |
Şanzıman | 8 |
Silindir sayısı: | 8 |
---|---|
cm³ cinsinden hacim | 4.395 |
kW (bg)/1/dk'da nominal güç | 430 (585)/5.600–6.500 |
Nm/1/dk'da nominal tork | 750/1.800–5.400 |
kW (bg) cinsinden (Nominal) güç | 145 (197)/57 |
---|---|
Nm cinsinden (nominal) tork | 280 |
0 –100 km/sa hızlanma, sn | 3,6 |
---|---|
Azami hız, km/sa | 250 |
Elektrikli Azami hız, km/sa | 140 |
Ortalama yakıt tüketimi, WLTP (litre/100 km) 6 | 2 |
---|---|
Ortalama CO2 emisyonu, WLTP (gr/km) 6 | 39–46 |
Ortalama WLTP enerji tüketimi (kWsa/100 km) 6 | 31 |
Elektrikli menzil (WLTP) (km) 7 | 61–67 |
Maximum charging power AC in kW | 11 |
---|---|
Saat cinsinden AC %0-100 şarj süresi | 2:15 |
5.096 mm | |
1.970 mm | |
1.516 mm | |
Uzunluk (mm) | 5.096 |
---|---|
Genişlik (mm) | 1.970 |
Yükseklik (mm) | 1.516 |
Aynalar dahil genişlik (sürücü/yolcu yan ayna) (mm) | 2.156 |
Aks aralığı (mm) | 3.006 |
Yüksüz ağırlık, kg 9 | 2.550 |
İzin verilen toplam ağırlık (kg) | 3.050 |
Taşıma yükü (kg) | 575 |
Opsiyonel olarak römork yükü desteği, frenli, %12'ye kadar / kg cinsinden çeki demiri indirme 10 | 2.000/100 |
Bagaj kapasitesi (l) | 500–1.630 |
Depo kapasitesi (I) | 60 |
BMW jant ve lastikleri.
Otomobil lastiklerimiz, Avrupa genelinde geçerli olan tek tip lastik etiketleme yönetmeliğinde belirlenen kriter sayısının çok üstünde olan yaklaşık 50 farklı kalite kriterine göre zorlu testlerden geçiriliyor. BMW'nin kullandığı lastiklerin özellikleriyle ilgili tüm bilgileri burada bulabilirsiniz.
Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.
BMW M5 Touring mit M xDrive[1][2][3]: Ortalama WLTP yakıt tüketimi (litre/100 km): 2; Ortalama CO2 emisyonu (WLTP) (gr/km): 39–46; Ortalama enerji tüketimi (WLTP) (kWsa/100 km): 31; Elektrikli menzil (WLTP) (km): 61–67
[1] Menzil başta kişisel sürüş stili, rotanın özellikleri, harici sıcaklık, ısıtma/klima ve ön şartlandırma koşulları olmak üzere çeşitli faktörlere bağlıdır.
[2] Plug-in hybrid için: Ağırlıklı, ortalama (AB AC şarj ağırlıklı)
[3] Geçici değerlerdir; eksik değerler baskı sırasında mevcut değildir.