BMW X SERİSİ MODELLERİNE GENEL BAKIŞ.

BMW X Serisi, binaların önünde yer alan bir katlı otoparkta park halindeki BMW X araçları

BMW X SERİSİ’NİN KISA GEÇMİŞİ.

Güçlü görünümü ile performanstan ödün vermeyen tipik X karakterini yansıtan sportif BMW X Serisi, bünyesinde barındırdığı pek çok araç ile benzersiz olma konusundaki kararlılığını ve tutkusunu ortaya koyuyor. Üstelik bu muhteşem özelliklerin tümü, BMW’nin ayırt edici gücü olan benzersiz sürüş dinamikleri ve çeviklik ile birlikte sunuluyor.

Devamı

BMW X SERİSİ’NİN KISA GEÇMİŞİ.

BMW X1.

Her türlü sürüş ortamına uyum sağlayan BMW X1 şehirde, dağlarda veya kumsalda, kısacası her koşulda şık ve üst düzey bir yol arkadaşı olarak öne çıkıyor. Bu durum, kompakt SUV modelinin 2018’de dünya çapında en çok satan BMW olmasıyla da kendini kanıtlıyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW X1 E84, birinci neslin yol üzerinde ön çaprazdan görünümü

(BMW E84)

BMW X1, 2009 yılında piyasaya sürülmesinin ardından hızla premium segmentin lider kompakt SUV modeli haline geldi. Çok yönlülüğü sayesinde diğerlerinden ayrılan aracın sportif sürüş ayarları, her koşulda üstün sürüş dinamikleri ve çevik bir kullanım sağlıyor. Çekiş gücünü sürekli olarak ön tekerleklere ve arka aksa dağıtan akıllı BMW xDrive dört çeker sistemi sayesinde, çekiş ve sürüş dinamikleri heyecan verici bir düzeye ulaşıyor. Bu sayede her zaman keyifli bir sürüş deneyimi garanti ediliyor. Aracın çekici tasarımı, güçlü ve atletik bir görünüm ekseninde şekilleniyor. Aynı zamanda, iç tasarımdaki yüksek kaliteli detaylar, uyumlu renkteki iç kaplamalarla ve paslanmaz çelik ek parçalarla vurgulanıyor.

 

X1, sürüş dinamikleri, çeviklik ve üstünlük gibi klasik BMW değerlerini kompakt bir SUV yapısında bir araya getiriyor.

 

Üretim dönemi: 2009 – 2015 

 

Motorlar: 2,0 – 3,0 litre (85 – 225 kW, 116 – 306 bg), 4 ve 6 silindirli

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.454 mm/1.798 mm/1.545 mm

İKİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW X1 F48, ikinci neslin şehir manzarası önünde yan çaprazdan görünümü

(BMW F48)

İkinci nesil BMW X1 (F48), özellikle arkaya doğru yükselen girintileri ve eğimli tavan çizgisi sayesinde önceki modelden daha dinamik ve sportif bir görünümle karşımıza çıkıyor. Head-Up Display veya adaptif aydınlatma fonksiyonlu opsiyonel LED farlar gibi yenilikçi teknolojilerle öne çıkan ikinci nesilde kullanılan yeni turboşarjlı dizel ve benzinli motor seçenekleri, araca verimlilik ve sportif kullanımın olağanüstü bir kombinasyonunu kazandırıyor. BMW X1, 2020 Mart ayından bu yana plug-in hybrid seçeneğiyle de sunuluyor.  Ayrıca, çevik karakterli BMW xDrive’a ek olarak, önden çekişli bir versiyonda piyasada bulunuyor.

 

İkinci nesil, 2019 yılında uygulanan kozmetik değişiklikler kapsamında biraz daha ön plana çıkarılan Böbrek Izgaraları ve ön rüzgarlığın yanlarındaki genişletilmiş hava girişleri sayesinde yol üzerinde çok daha hakim bir görünüm sunuyor. 

 

Üretim dönemi: 2015 – günümüz

 

Motorlar: 1,5 – 2,0 litre (85 – 170 kW, 116 – 231 bg), 3 ve 4 silindirli

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.439 – 4.447 mm/1.821 mm/1.582 – 1.612 mm

ÜÇÜNCÜ NESİL.

BMW X Serisi BMW X1 U11 üçüncü nesil, yolda çapraz önden görünüm

(BMW U11)

X1 2022 yılında pazara sunuldu. Model kendine güven, çok yönlülük ve işlevselliğin ustalıklı bir birleşimini sunuyor. Benzinli, plug-in hybrid veya tamamen elektrikli motorla birlikte sunulan X1 güçlü, sade bir tasarıma sahip. Dikkat çekici neredeyse kare çift Böbrek Izgaralarıyla kendinden emin ön tasarım, yekpare tasarım öğeleri ve X modeline özgü, kare şekline yakın tekerlek davlumbazları araca güçlü bir duruş kazandırıyor. Yan bölümlere doğru uzanan ve dik oranlara sahip ince adaptif LED farlar bu özelliklerle kontrast oluşturuyor.

Güç ve dinamiklerin bileşimi teknik özelliklere de yansıyor. BMW X1 arkadan itişli ve dört çeker olarak ya da çevik BMW xDrive ile birlikte sunuluyor, olağanüstü sürüş dinamiklerini olağanüstü bir çekiş ve sürüş güvenliği ile bir araya getiriyor. Otomatik 7 ileri Steptronic çift debriyajlı şanzıman, tüketimi minimum seviyede tutarken hızlı vites değişimi ve hassas kontrol sağlıyor. Plug-in hybrid yaklaşık 89 km tamamen elektrikli menzile (WLTP) sahip. 

Üretim dönemi: 2022 – günümüz:

Motorlar: 1,5 – 2,0 litre (100 – -150 kW, 136 – -204 bg), 3 ve 4 silindirli

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.500 mm/1.845 mm/1.630 -1.642 mm

BMW X2.

SUV ve Coupé tarzlarının her şeyden önce benzersiz olmayı hedefleyen bir kombinasyonu: BMW X2, sportif ve ayırt edici karakterinin yanı sıra çevik performansı ile etkilemeyi başarıyor. Aracın şık görünümünü, yüksek kaliteli iç tasarımı ve dahiyane olarak adlandırılabilecek sayısız teknik ayrıntısı vurguluyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW X2 F39, birinci neslin yol üzerinde ön çaprazdan görünümü

(BMW F39)

İlk olarak 2016 yılında X1 modelini temel alan bir konsept olarak sunulan araç, etkileyici tasarımı ve teknolojik dehası sayesinde ilham verici bir karakter sergiliyor. Neredeyse kare kesimli tekerlek davlumbazları, kaynak şeritleri ve marşpiyeleri, düz tavan çizgisi ile bir araya geldiğinde olağanüstü derecede dışa dönük bir tasarımın hatlarını çiziyor. Alt kısma doğru genişleyen Böbrek Izgaraları ve hava girişleri, aracın ön ucuyla uyumlu bir şekilde bütünleşerek benzersiz ve kendinden emin bir duruş sergiliyor. 

 

Steptronic şanzımanla kombine olarak sunulan modern turbo motorlar, her koşulda canlı bir itiş gücüne olanak tanıyor. Bu Coupé SUV modeli, opsiyonel BMW xDrive dört çeker sistemi sayesinde, şehri terk ettiğinizde bile mükemmel bir sürüş deneyimi sağlıyor. BMW’nin tipik sürüş dinamikleri, her zeminde sürüş keyfini garanti ediyor. C sütunu üzerinde yer alan BMW logoları, 2000 CS ve 3.0 CSL gibi efsanevi BMW modellerinden esintiler taşıyor.

 

Üretim dönemi: 2018 – günümüz  

 

Motorlar: 1,5 – 2,0 litre (100 – 170 kW, 136 – 231 bg), 3 ve 4 silindirli

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.360 mm/1.824 mm/1.512 – 1.526 mm

BMW X3.

Şehirde, otoyolda ve arazide, her türlü koşula mükemmel uyum sağlayan bir SUV: BMW X3, 2003 yılından bu yana hedeflerinize ulaşmak için takip ettiğiniz yolun önemini vurguluyor. Sürüş dinamikleri ve yüksek kaliteli iç tasarım, bunda belirleyici bir rol oynuyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW X3 E83, birinci neslin yol üzerinde sürüş esnasında ön çaprazdan görünümü

(BMW E83)

Gerçek anlamda rakipsiz bir model olan BMW X3, 2003 yılında Almanya'da gerçekleştirilen 60. Uluslararası Otomobil Fuarı (IAA) kapsamında tanıtıldı. Araçla beraber, ön ve arka akslar arasında sürekli değişken güç dağılımı sağlayan yeni ve akıllı BMW xDrive dört çeker sisteminin lansmanı da gerçekleştirildi. Aracın diğer bir yeni özelliğini ise Böbrek Izgaralara hafifçe dokunan Yarı Xenon farlarla süslenmiş etkileyici bir ön bölümün ekseninde şekillenen güçlü ve atletik tasarım oluşturuyor. Bu farlar, dönemin BMW’lerini karanlıkta bile belirli bir mesafeden açıkça fark etmemizi sağlayan karakteristik park lambası halkalarıyla öne çıkıyor.

 

2006 yılında uygulanan kozmetik yenilemeler arasında radyatör ızgarasında, stop lambalarında ve ön rüzgarlıkta yapılan geliştirmeler yer alıyor. Pek çoğu yine aynı dönemde yenilenen motorlar, önemli ölçüde daha fazla gücü daha yüksek verimlilikle üretiyor.

 

Üretim dönemi: 2003 – 2010

 

Motorlar: 2,0 – 3,0 litre (105 – 210 kW, 143 – 286 bg), 4 ve 6 silindirli

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.565 mm/1.853 mm/1.674 mm

İKİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW X3 F25, ikinci neslin yol üzerinde sürüş esnasında arka çaprazdan görünümü

(BMW F25)

Modelin, başarılı altı yılın ardından piyasaya sunulan tamamen yeniden tasarlanmış versiyonu güçlü, kendinden emin ve çok yönlü karakteriyle, birçok yeniliği bünyesinde barındırıyor. Bu yeniliklere örnek olarak, yol yüzeyine aktif bir şekilde uyum sağlayan sönümleme elementlerini gösterilebiliriz. Bu konudaki bir başka örneği ise sönümleme elementlerini, motor tepkisini, şanzımanın vites değiştirme dinamiklerini ve ayrıca direksiyon sisteminin ve ESP’nin hassasiyetini sürücünün isteklerine göre ayarlayan Sürüş Dinamiği Kontrolü özelliğinde görebiliriz. Şeritten terk uyarısı veya Head-Up Display gibi pek çok sürüş asistan sistemini bünyesinde barındıran araç, BMW’nin alıştığımız değerlerinden ödün vermeksizin tamamen yeni bir sürüş deneyimi sunuyor.

 

2014 yılında yapılan model yükseltmesi kapsamında yeni far tasarımının yanı sıra dış aynalara eklenen sinyal lambaları, iç tasarımda daha fazla krom kullanımı, standart deri direksiyon ve BMW X3’ü kişiselleştirmek için çok daha fazla opsiyon yer alıyor.

 

Üretim dönemi: 2010 – 2017 

 

Motorlar: 2,0 – 3,0 litre (105 – 230 kW, 143 – 313 bg), 4 ve 6 silindirli

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.648 mm/1.881 mm/1.661 mm

ÜÇÜNCÜ NESİL.

BMW X Serisi, BMW X3 G01, üçüncü neslin hareketsiz haldeki görünümü

(BMW G01)

2017 yılında piyasaya sunulan SUV’nin üçüncü nesli ile tasarımcılar, boyutları biraz daha büyük olmasına rağmen ağırlığı azaltarak daha çevik bir araç yaratmayı başardılar. Bu versiyonda farların, radyatör ızgarasının ve stop lambalarının, aracın arka ve ön kısımlardaki genişliğe vurgu yaptığını görüyoruz. Önceki modele kıyasla genişletilen Böbrek Izgaraları ve havalandırma girişleri, BMW X3’e atletik bir güven kazandırıyor ve aracın güçlü dış tasarımı, nasıl bir performans sergileyeceğinin ipuçlarını veriyor. Sürüş asistan sistemleri, kokpit içinde hareket kontrolü ile kullanılabilen modern ve keyifli bir özellik olarak öne çıkıyor. Premium standartlarda sunulan modelin yürüyen aksamında, şanzımanında ve motorunda kullanılan sportif tasarım, sürüş keyfinin daima en önemli faktör olarak merkeze koyuyor. Bunların yanı sıra X3, elbette akıllı BMW xDrive dört çeker sistemi ile sunuluyor. Bu sayede araç, hem şehir içinde hem de her türlü arazide kullanım için daima doğru bir seçim olmaya devam ediyor.

 

Üretim dönemi: 2017 – günümüz

 

Motorlar: 2,0 – 3,0 litre (110 – 210 kW, 150 – 286 bg), 4 ve 6 silindirli

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.708 – 4.734 mm/1.891 – 1.897 mm/1.667 – 1.676 mm

BMW X7.

Lüks ve ihtişamı dinamik bir sürüş deneyimiyle birleştiren BMW X7, lüks bir SUV olarak çok daha yüksek standartlar belirliyor: Sürüş asistan sistemlerinden malzeme ve konfor opsiyonlarına kadar tüm hayallerinizi gerçekleştirmenize olanak tanıyan donanım seçenekleriyle çevik sürüş karakterine sahip sahip 7 koltuklu bir araç.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi BMW X7 G07 birinci nesil yolda sürüş halinde çapraz arkadan görünüm

(BMW G07)

BMW'nin şimdiye kadar ürettiği en büyük SUV, minimalist tasarımı ve stiliyle hafif ve çevik bir görünüme sahip. Sportif, atletik ve kendinden emin model, BMW’ye özgü nitelikleri yeniden tanımlıyor. Önde çift salıncaklı süspansiyon ve arkada beş bağlantılı aks gibi özelliklerinin yanı sıra xDrive dört çeker sistemi ve 8 ileri otomatik şanzımanı sayesinde, sınıfında benzeri görülmemiş sürüş konforu ve güçlü sürüş dinamikleri sunuyor.
İç tasarımda, sürücü iki adet 12,3 inç ekran sayesinde ilgili tüm bilgilere erişim sağlayıp çeşitli fonksiyonları ve premium sürüş asistan sistemlerini kontrol ediyor. Arka bölümde ise eğlence fonksiyonları iki ekran üzerinden yönetilebiliyor. Karanlıkta yukarıya doğru bakan yolcular, standart olarak sunulan panorama tavanın 15.000 renkli ışık noktası ile karşılaşıyor. 
BMW X7 çeşitli şekillerde özelleştirilebiliyor. Kontrast dikişli Merino deriden ayrıcalıklı metalik gövde renklerine kadar tüm arzularınızı gerçeğe dönüştürmeye hazır.

2022'de BMW X7'de bir makyaj yenilemesi gerçekleştirildi. Iconic Glow Böbrek Izgaraları, geniş duruşu ve metalik Gri/Sparkling Copper yeni gövde rengiyle, en ince detayına kadar lüks bir BMW olan bu SUV kendisini her zamankinden daha güçlü ve daha şık bir şekilde sunuyor. Entegre BMW Kavisli Ekran ve BMW İşletim Sistemi 8, kokpit içerisinde olağanüstü ve yenilikçi bir dijital deneyim sağlıyor. 

Üretim dönemi: 2019 – günümüz:

Motorlar: 3,0 – 4,4 litre (155 – 390 kW, 211 – 530 bg), 6 ve 8 silindirli

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 5.151 mm -5.181 mm/2.000 mm/1.835 mm

BMW iX3.

BMW’nin tamamen elektrikli ilk SUV modeli, X3’ten tanıdığımız maksimum sürüş dinamikleri ve premium kaliteyi BMW eDrive’ın performans ve verimlilik avantajları ile birleştiriyor. Bunun yanı sıra, modern ve minimalist görünümüyle oldukça dikkat çekici bir araç olarak öne çıkıyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW iX3 G08, birinci neslin sürüş esnasında ön çaprazdan görünümü

(BMW G08 BEV)

BMW X3’ün 2018’in Nisan ayında konsept araç olarak tanıtılan elektrikli versiyonu, 2021’in başlarından itibaren yetkili satıcılardaki yerini alıyor. BMW eDrive teknolojisinin beşinci nesli kapsamında 286 bg kapasiteli güçlü bir motor ve kalkıştan itibaren hazır bekleyen 400 Nm tork sunuluyor. Bu özellikler, ayarları ustaca yapılmış yürüyen aksamla bir araya geldiğinde, daha uzun yolculuklarda bile benzersiz sürüş dinamiklerine olanak tanıyor. Geri kazanım sistemi sayesinde, aracın menzili 461 kilometreye (WLTP) ulaşıyor. 

 

Modern ve şık bir ortamı hareketli BMW Live Cockpit ve mavi renkli başlatma düğmesi gibi detaylarla birleştiren SUV, iç tasarımıyla da herkesi etkilemeyi başarıyor. BMW iX3, hem şehir içinde hem de arazide mükemmel bir sürüş deneyimi yaşatıyor.

 

Üretim dönemi: 2021 - günümüz

 

Motorlar: Elektrikli motor (210 kW, 286 bg)

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.734 mm/1.891 mm/1.668 mm

BMW iX.

BMW’nin tamamen elektrikli ilk dört çeker SUV modeli olan BMW iX, en son motor teknolojisi sayesinde lüks, rafine ve minimal bir anlayış ortaya koyuyor. Maksimum konforu monolit tasarım ve benzersiz bir ferahlık duygusuyla birleştiren model, yeni neslin aracı olduğunu kanıtlıyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi, BMW iX I20, birinci neslin hareketsiz halde yan çaprazdan görünümü

(BMW I20)

BMW iX, yalnızca ön tasarımıyla bile çarpıcı bir görünümü garanti ediyor. Aracın ön yüzünde son derece dar farlar, kesintisiz bir sensör dizisini arkasına alan dikey olarak yerleştirilmiş geniş Böbrek Izgaralar ile şık bir kontrast oluşturuyor. Ayrıca araç, gömme kapı kolları ve net tasarım dili ile sade ve istikrarlı bir aerodinamik tasarımı yansıtıyor. 

 

Beşinci nesil BMW eDrive teknolojisi sayesinde 600* kilometrelik (WLTP) etkileyici bir menzile ve toplam 370* kW (500* bg) motor gücüne sahip olan araç keskin teknik özellikler, gelişime odaklı bir konsept ve günlük kullanışlılık açısından öne çıkıyor.

 

iX’in iç tasarımında konfor, sportiflik ve yenilik gibi alışık olduğumuz BMW özellikleri tamamen yeni bir iç tasarım deneyimiyle yorumlanıyor. Baştan aşağıya yeniden tasarlanan iDrive, basit ve doğal kullanımın mantıksal evrimini ifade ediyor. Araç bilgileri, sürücüye doğru kavis alan ekranlarda görüntülenebileceği gibi Head-Up Display aracılığıyla ön cama da yansıtılabiliyor. Kapsamlı sürüş asistan sistemleri hem konforlu hem de güvenli bir sürüş deneyimi sunuyor. BMW iX, tüm özellikleriyle premium segmentte geleceğe dönük, tamamen elektrikli bir araç olarak öne çıkıyor.

 

Üretim dönemi: 2021’in sonundan itibaren

 

Motorlar*: Elektrikli motor (370 kW, 500 bg üzerinde)

 

Uzunluk/genişlik/yükseklik*: 4.900 mm/xxx mm/1.700 mm

*beklenen değerler

BMW iX1.

Tamamen elektrikli ilk BMW kompakt SUV modeli ile tanışın. Modern ve kendinden emin bu araç BMW X1'in güçlü ve dinamik özellikleriyle BMW eDrive'ın verimliliğini bir araya getiriyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW X Serisi BMW iX1 U11 birinci nesil, yolda sürüş halinde çapraz önden görünüm

(BMW U11 BEV)

BMW 2022 yılında ilk tamamen elektrikli BMW kompakt SUV aracını portföyüne kattı. Bu araç BMW X Serisi'nin giriş seviyesi elektrikli modeli.

BMW iX1 bir klasik kompakt SUV'un mükemmel sürüş dinamiklerini BMW eDrive teknolojisinin modern verimliliği ile bir araya getiriyor. Aracın alt taşıyıcı sisteminde yerleşik halde bulunan, yerden tasarruf sağlayan yüksek gerilimli bataryalar ve geri kazanım sistemi sayesinde BMW iX1 xDrive30 tek bir batarya yüküyle yaklaşık 400 kilometre (WLTP) mesafeyi kolaylıkla kat ederken, 313 bg (230 kW) güç üretiyor.*  

Sert görünüme sahip ön tasarım ve dik oranlar son derece modern ve dinamik bir görünüm oluşturuyor. Eklenen mavi renkli vurgular güçlü aracın elektrikli motorunu etkileyici bir biçimde öne çıkarıyor. İç tasarım da modern bir görünümü yansıtıyor: Salınım özellikli minderleriyle konforlu koltuklar hiçbir ihtiyacı karşılıksız bırakmazken, dokunmatik ve sesle kumanda özellikli şık, çerçevesiz BMW Kavisli Ekran güçlü BMW iDrive'ın merkezi arayüzü görevi görüyor.

Üretim dönemi: 2022 – günümüz:

Motorlar: Elektrikli motor (230 kW, 313 bg)*

Uzunluk/genişlik/yükseklik: 4.500 mm/1.845 mm/1.616 mm

*Güç değerleri batarya şarj seviyesine bağlıdır.

BMW XM.

Performans ve lüksün yeni yüzü: İddialı, elektrikli, ayrıcalıklı. BMW XM ile tamamen yeni bir araç konsepti sahneye çıkıyor. En yeni nesil plug-in hybrid teknolojisini, tamamen elektrikli sürüşü bir BMW X'in mevcut boyutları ve BMW M'e özgü yüksek performans ile birleştiriyor.

Devamı

BİRİNCİ NESİL.

BMW M Serisi BMW XM G09 caddede sürüş halinde önden görünüm

(BMW G09)

Modern plug-in hybrid teknolojisiyle donatılan BMW XM yeni geliştirilen V8 motoru sayesinde yola sportif 653 bg (480 kW) seviyesinde bir güç aktarıyor ve 88 km'lik tamamen elektrikli menzili (WLTP) neredeyse sessiz ve emisyonsuz bir sürüşü mümkün kılıyor.

Büyük ve güçlü oranları görsel olarak da ödün vermeyen bir bireyselliği yansıtıyor. Yeni, tartışmasız ön tasarımıyla BMW M markası lüks segmentte kendini daha güçlü bir şekilde yerleştiriyor. 

BMW M ve BMW X öğelerinin başarılı kombinasyonu ödün vermeyen bir lüks standardıyla birlikte tamamen yeni bir şey ortaya koyarken bu BMW XM'in iç tasarımında da sistematik bir şekilde kendisini gösteriyor. Ön bölüm aracın performans odaklı duruşunu yansıtıyor. BMW M'e özgü bir şekilde odak noktasını sürücü oluşturuyor. BMW Kavisli Ekrandan oluşan yeni ekran grubu, geleneksel sürücü odaklı yaklaşımla modern dijital karakter arasında bir köprü oluşturuyor. 

Sürücü odaklı ön bölüm, arkadaki samimi ve lüks ortamla kontrast oluşturuyor. Burası yolcuların kendilerini tanınmış bir kişi gibi hissedecekleri, son derece kaliteli malzemelerden, ilham verici yüzeylerden ve iddialı detaylardan oluşan bir alan sunuyor. Üç boyutlu prizma yapısıyla tavan arka bölümde görsel olarak öne çıkıyor. Ortam aydınlatmasıyla birlikte bu öğe ilerici lüks ve konforun etkileşimini etkileyici bir biçimde yansıtıyor.

Ürün dönemi: 2022'nin sonundan itibaren

Motorlar: 4,4 litre (360 kW, 489 bg) 8 silindirli içten yanmalı motor + elektrikli motor (145 kW, 197 bg), sistem güç çıkışı 480 kW, 653 bg

BMW X Serisi, BMW Yetkili Satıcısının önünde duran BMW araçları

BMW ONAYLI İKİNCİ EL OTOMOBİLLER.

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

Yeni BMW X1 sDrive20i:
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (WLTP ortalama): 5,9-6,6
CO2 emisyonu (g/km) (WLTP ortalama): 133-149

BMW X3 xDrive20d:
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (ortalama): 6,5 - 5,8
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 171 - 151

BMW X3 sDrive20i:
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (ortalama): 9.3
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 211

Yeni BMW X2 sDrive20i:
Ortalama WLTP yakıt tüketimi (litre/100 km): 6,5-6,0
Ortalama WLTP CO2 emisyonu (gr/km): 148-136

Yeni BMW X7 xDrive40d
Ortalama WLTP yakıt tüketimi (litre/100 km): 8,6-7,7
Ortalama WLTP CO2 emisyonu (gr/km): 225-203

BMW iX xDrive50:
Güç tüketimi (kWsa/100): 19,5 - 21,3
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (ortalama): 0
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 0

Yeni BMW iX1 xDrive30*:
Güç tüketimi (kWsa/100 km) (WLTP ortalama): 18.1 - 16.8
Elektrikli menzil (km) (WLTP): 417-440

BMW iX1 eDrive20:
Ortalama WLTP enerji tüketimi (kWsa/100 km): 17.2– 15.4
Elektrikli menzil (WLTP) (km): 430–474

Yeni BMW iX2 xDrive30:
Ortalama WLTP enerji tüketimi (kWsa/100 km): 17,8-16,3;
Elektrikli menzil (WLTP) (km): 417-449

BMW iX3 eDrive20:
kWsa/100 km'de güç tüketimi: 18,9 - 18.5
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 0,0

Yeni BMW X1 M35i xDrive:
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (ortalama) [1][2]: 8,5-8,0[3]
CO2 emisyonu (gr/km) (ortalama) [1][2]: 192–181[3]

Yeni BMW X2 M35i xDrive:
Ortalama WLTP yakıt tüketimi (litre/100 km): 8,0-7,7
Ortalama WLTP CO2 emisyonu (gr/km): 181-174

BMW iX M60:
Enerji tüketimi (kWsa/100 km) (WLTP): 24,7-21,7*
Elektrikli menzil (km) (WLTP): Yaklaşık 499–561 km*
CO2 emisyonu (gr/km): 0

Yeni BMW XM:
Ortalama WLTP yakıt tüketimi (litre/100 km): 1,7-1,6
Ortalama WLTP CO2 emisyonu (gr/km): 39-35
Ortalama WLTP enerji tüketimi (kWsa/100 km): 34,5–33,0

Yeni BMW XM Label Red:
Ortalama WLTP yakıt tüketimi (litre/100 km): 1,7-1,6
Ortalama WLTP CO2 emisyonu (gr/km): 39-35
Ortalama WLTP enerji tüketimi (kWsa/100 km): 34,5-33,0

Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve enerji tüketim bilgileri onay sırasında yürürlükteki Avrupa Mevzuatı (EC) 715/2007’de belirtilen ölçüm prosedürüne uygun olarak belirlenmiştir. Rakamlar Almanya’da temel konfigürasyona sahip bir otomobile aittir ve gösterilen menzil seçilen modelde yer alan opsiyonel donanım ve farklı boyutta jant ve lastikleri göz önünde bulundurur.


Değerler yeni WLTP mevzuatını temel alır. Otomobille ilişkili vergiler veya CO2 emisyonuyla ilişkili diğer harçlar (diğerlerine ek olarak) burada belirtilen CO2 değerlerinden farklı olabilir.

Devamı